Resultat!

Så, igår var jag på gymmet och pratade med min kostrådgivare och PT jag tagit hjälp av i projekt: Ett hälsosammare liv som jag startade för ca en månad sedan. Jag fick ställa mig på fett procent vågen och hör och häpna, jag har tappat hela 3kg i fettmassa!! Alltså -3 kg i fettmassa på en månad! Och det här är orsaken varför man borde skippa vanliga vågen helt, för totalvikten hade bara minskat med 1kg, men det är ju fettvikten man vill att ska minska. Så glädjande nyheter för mig så är jag nu inom den rekommenderade fett procenten för min längd.

Såg igenom mina gamla bilder igår och kom över några bilder på mig själv från ifjol somras. Då mådde jag som sämst och vägde som mest. Skillnaden från ifjol och idag är hela 10 kg. Det kallar jag framsteg! 

Ett år sedan och idag, Hela 10kg skillnad!

1 kommentar:

  1. heija Julli :) jätte bra jobbat! så kul då man ser resultatet :)

    SvaraRadera