Vacklar och ger tummar upp

Nu har det gått tre veckor av mitt kostprogram och jag vacklar lite. Jag ser inte så snabba resultat som jag skulle vilja, och vad är då min lösning? Jo, massa fusk med kosten i helgen. Var kalas och släkt på besök så blev både tårta, kex och godis... Nåja, nya friska tag och imorgon ska jag ju och prata med min kostrådgivare igen, hoppas på lite nya tips och pepp! Ska också få väga mig på fett % vågen igen, ska bli kul att se om det ändrat nåt. Vanliga vågen här hemma har knappt ändrat alls, men den vågen borde man ju slänga iväg för den säger ju egentligen ingenting! 

Kollade förresten runt på H&Ms hemsida precis. Hittade en bikini i butik som faktiskt satt bra på mig. Och alla ni big boobed sisters där ute vet hur svårt det är att hitta en bikini som sitter bra och ÄR FIN! HALLÅ bara för att jag har stora tuttar vill jag inte se ut som en tant på stranden i en bikini med målgrupp +30 år från min egna ålder. SÅ jag ska beställa en till men annan färg. Kollade runt lite i de olika kategorierna och se vad jag hittar bland med träningskläderna


En modell som INTE är size zero! Alla modellerna är ju såklart dösnygga, och jag blev glad att se att H&M tagit ett litet steg framåt och visar en tjej med lite kurvor också. Så tummen upp för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar