Madam Tussauds

Jag med Leo och Mamma med Tom Cruise

När jag väntade att ta bild med min älskling Ryan så stod den här tjejen och fotade HUR länge som helst. Jag och mamma hann bli lite små sura "Hur länge kan man fota egentligen" Tills vi insåg att det var en docka!!! Har aldrig skrattat så mycket i livet.

Till vårt försvar så blixtrade kameran till men jämna mellanrum.

Jag spexar med Jim Carrey och Prinsessan Diana och min minst lika vackra mamma

Visar upp min booty med J.LO och tar viktiga samtal med Obama

Madam Tussauds är verkligen ett Must do in London. Och att gå för andra gången gör ingenting alls, det är så mycket att se på och ta in så gjorde ingenting fast jag var där för några veckor sen med pappa och gänget. De hade redan hunnit flytta plats på vissa av dockorna också, och nu fanns det ett extra rum där man gick i mörker och utklädda människor skrämde en. Jag borde ju fattat att inte gå dit, jag som är mörkrädd får ju panik av att bara vara i ett mörkt rum. Lägg till skrämmande musik och människor som hoppar fram och skriker och skräms på det. SKIPPA det, annars är allt kul där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar