Blogvember Challenge

Jag blev utmanad av Malin för Blogvember Challenge, så nu kör vi! 

Bild av Ziio.se som startade challengen!

1. Vad är det roligaste med att blogga?
Det roligaste med att blogga är att det är så himla bra sätt att dokumentera minnen på. Man tänker alltid lite extra på vad som egentligen hände under dagen och reflekterar över det. Det är ju min hobby att blogga och jag har gjort det mer och mindre aktivt i 5 år nu! 

2. Vad gör min blogg speciell?
Det speciellaste är väl att jag just nu lever ett ganska speciellt liv. Jag läser ingen annan blogg av en finlandssvensk i London! 

3. Hur ser min blogg ut om ett år?
Rätt så annorlunda tror jag innehållsmässigt. Vill gärna ha eget domän och lite fler fina läsare, vill att min blogg ska växa. 

4. Vilket var mitt allra bästa inlägg?
INGEN aning faktiskt. 

5. Vilka andra bloggar/bloggare inspirerar mig? Floydstyle, Niotillfem och så såklart min fina syster på Min helt vanliga vardag

1 kommentar: