Let the job hunt begin

Idag har jag spenderat hela eftermiddagen och kvällen på att skriva och skicka in CV:t till lite olika ställen. Jag känner sån press att det måste vara perfekt så har alldeles huvudvärk nu och ångest för att det nog kanske inte vart så perfekt som jag ville. Men än en gång måste jag sluta ställa för höga krav på mig själv! Jag önskar så att jag skulle få snabbt ett jobb nu, men måste hitta tillbaka till "ingen stress" modet jag var i tidigare. Jag har ju inte egentligen panik, men skulle vara kul att sätta igång och "bo här påriktigt" så att säga! 

Imorgon ska jag fortsätta skriva CV, jag skriver lite olika beroende på vad det riktigt är för jobb jag söker. Hittills har jag sökt klädbutiks jobb, imorgon har jag tänkt fara ut och spionera på frisör salonger! Lite se vilka som verkar fina och vart jag kan tänka mig gå med CV:t, och sådär. 

Och så tänker jag nog gå och be att de fixar till min frisyr på den där salongen också, kan ju inte se ut såhär. Och tre tiden ska jag möta upp en london svensk på kaffe! Kul! Så hoppas jag ni alla håller tummarna att jag får svar på de ansökningar jag har skickat ut! 

Bild från igår när jag mötte upp några tjejer borta i västra London. Hallå vad fint? Där hade man ju inte sagt nej till att bo. Lite mer "Londonskt" är mitt område, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar