Worst haircut ever

Jag har länge gått och funderat på kort hår och igår kände jag att nu, nu är det dags. Jag fick en drop in tid genast. Jag ångrar inte det korta, men jag ångrar verkligen att jag inte klippte det hemma innan jag åkte hit. Den frisören var så dålig!

Hon förstod inte vad jag menade, hon klippte snett och ojämt och när jag påpekade det kom hon med någon bullshit förklaring. Då jag sa till henne att jag själv är frisör och vet hur hår fungerar blev hon sur och hämtade en annan som lite fixade till klippningen. Jag satt ju där med tårar i ögonen vid det här laget. Fick klippningen gratis och det var nu det minsta kompensationen. Mitt hår är SÅ dåligt klippt, exempel :

Såndärn längdskillnad är det när jag bad om jämnlångt? Så himla trist. Jag ska nog söka upp någon annan salong för att fixa till frisyren. Går INTE tillbaka dit jag var. Jag önskar jag kunde klippa mig själv (med risk för att låta dryg nu så) för det är svårt att hitta nån som klipper lika bra som jag. Svårt att förstå att det finns folk som tar sitt jobb på så litet allvar, när jag själv är perfektionist när det gäller att göra ett bra jobb. 

Ser som tur helt ok ut sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar