One week in London

Nu har jag varit här i London i en vecka. Fast det känns nog som längre tid än en vecka. Men just nu trivs jag bra här. Nu när jag har börjat hitta lite kompisar känns det också mycket bättre än att vara helt ensam. Men jag tycker man har en fördel att åka ensam, man har ju ingen att "luta sig tillbaka på" så att säga.

Idag har jag för första gången sovit ut. Hittills har jag vaknat 7 varje morgon, i morse sov jag till 10. Jet laggen börjar släppa haha. Idag har jag bestämt mig för att ha en vilodag. Mina fötter skriker av smärta när jag går. De har blåsor överallt och så himla sjuka. Dessutom har mitt tunnelbane kort gått ut idag, så kan liksom köpa nytt imorgon!

Igår var jag på shopping spree i Westfield gallerian i Stratford. I LOVE THAT PLACE!! Det är så mycket bättre än Oxford street, men alla samma butiker finns. Det är mycket mindre folk, typ inga köer och städigare butiker (unlike *hosthost* primark oxford st.) jag ska fota vad jag köpt och lägga upp här kanske senare idag!

Just nu sitter jag i tvättatugan och väntar på mitt byke. Första gången jag byker här men det kostar 2.5£ (3+€) för en maskin så gäller att ha fulla maskiner när man ska byka tänker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar