Träningslistan

Fyllde i Min helt vanliga vardags träningslista,

Hur ofta tränar du?
Jag satsar på 5ggr i veckan, då får jag två vilo dagar som oftast är onsdag och lördag

Vad är din favorit träningsform?
Så svårt! För varje gång jag varit på Zumba tänker jag "Det här är mitt bästa pass" och samma sak tänker jag efter både Step&Cardio och Step&Box... Men jag gillar kanske mest JUST NU mångsidigheten i Step&Box bäst. 

Varför?
Eftersom det är Combat + Step + muskelövningar. Dessutom tugnt som bara vad så det är det passet jag pushar mig själv mest på, så det är det passet jag har bäst feelis efter!


Favorit övning?
Kanske Lunges med foten på stepbräda och extra vikter i händerna

Favorit muskelgrupp?
Ben och rumpa! 

Var tränar du helst?
På gymmet! Jag kommer mej aldrig för att träna hemma och om jag gör det orkar jag inte pusha mig lika hårt. 

Någon träningsform som du skulle vilja prova på?
Jag skulle nog vilja testa på Crossfit

Vad är målet med din träning?
Gå ner i vikt och bygga upp en stark kropp!

Vad finns i din gymväska?
Träningsskor, vattenflaska, handduk, mobilficka att ha på armen och hörlurar

Vad har du helst på dig då du tränar?
Tights, helst knälånga och någon topp och en stadig sport bh är ett måste (och såå svårt att hitta)


Vad lyssnar du helst på då du tränar?
Party musik och pop

Tränar du helst ensam eller i grupp?
Tränar helst i grupp på ledda pass

Vad äter du helst efter ett svettigt tränigspass?
Turkisk yoghurt med frysta hallon och en matsked peanutbutter

Vem är din förebild då det gäller träning?
Har ingen kändis förebild så, men alla med en hälsosam syn på träning och kost tycker jag är bra förebilder!

Fyll i listan du också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar