Favoriter: Podcasts

Jag ÄLSKAR poddar! Lyssnar varje dag och om och om igen på samma avsnitt.
Här är mina favoritpoddar!

Sandra och Michelle



Sandra och Michelle är min absoluta favorit podd. De pratar om allt viktigt och knäppt. De inspirerar mig så sjukt mycket och gör att torsdag är veckans bästa dag!

Not too deep with Grace Helbig



Nummer två numer av mina favoriter är Not too deep with Grace Helbig. Ett galet intervju program med Grace, som intervjuar sina fellow youtubers. Så himla galet roligt!

Fredagspodden med Hannah och Amanda



Hannah och Amanda pratar om viktiga ämnen och skrattar tillsammans.

Alex och Sigges podcast



Det bästa med Alex och Sigge är när dom svävar ut med sina galna idéer och spårar totalt, med helt sten allvarlig ton. De är sjukt roliga de med!

Michaela och Dasha Blogpod



De har tyvärr slutat podda nu, men funkar att lyssna om. De pratar om kärlek, dejting, problem och roliga historier. Gillar dem skarpt!

Vad har Peppe lärt sig under veckan som gått?



Började lyssna på dem när de bodde i LA. De pratar om journalistik, feminism, rasism och facebook. Jättemycket om facebook och google, haha. Men jag gillar dem massor. Jag har fått massa viktiga insikter och frågeställningar. Även om jag inte alltid håller med är det bra att tänka efter i alla fall!

Jag behöver alltid fler poddar att lyssna på, så kommentera gärna era favoriter!

Och klickar ni på bilderna hittar ni länken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar