BLOGGLUCIA 2014

Jag nominerar mig i finlandssvenska blogglucia
ÄLSKAR initiativet av fina MALIN som startat finlandssvenska blogglucia tävlingen!


1. Hurudan skall en bra blogglucia vara? 
Positiva härliga inlägg. Inspirerande för andra. Bidra med bra och fin stämning i bloggosfären!

2. Vad är det som gör just MIG till en bra blogglucia?
Tror mig i alla fall göra det jag skrev i första punkten, haha!

3. Om jag blev blogglucia 2014 skulle jag...
Bli jätte jätte glad!! (aldrig fått vara Lucia, förutom hemma då)

4. Min favorit jultradition är?
Jag älskar ju Lucia, det är den finaste gudstjänsten i kyrkan tycker jag. Men allt med julen är ju så mysigt! Baka jul gott är kul. Men det bästa av allt är precis stunden innan man börjar öppna klapparna!! Haha, det är väl inte en tradition precis. Men det älskar jag mest med hela julen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar