Sunday mode

Idag har varit en såndärn skön slapp söndag här i London. Har endast gått ut för att jag var tvungen att handla toa papper och diskmedel och har varken sminkat mig eller fixat håret. Men det är skönt med dessa dagar och man ska passa på att njuta.

Jag har skickat iväg lite fler jobb ansökningar idag, och hoppas såklart på svar snart! Så småningom tänker jag kanske gå runt och dela ut mitt CV, men än så länge har jag bara skickat över nätet. Jag har fått det intrycket att de flesta, i alla fall alla kedjor och så, vill att man ska skicka via nätet. Så får lite se hur jag kommer att göra. 

När jag räknade ihop hur många hundringar jag gjort av med dessa två veckor så kände jag att jag nog måste hitta ett jobb ganska snart. Fast det är klart, i början kostar det som mest när alls ska skaffas! Fast jag ska nog fixa ihop en budjet och lite guidlines för mig att leva efter nu, haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar