Sightseeing

Idag har jag gjort ganska mycket för att klockan bara är halv tre! I morse stack jag iväg till Oxford street igen. Kan inte bestämma mig om jag gillar det eller inte. Butikerna är liksom FÖR stora för mig. Oh well! Sen åkte jag hit hem och gav ett papper till receptionen om hurudant skick rummet och lägenheten var i när jag kom. Hade några små klagomål som jag skrev ner, inte för att det stör mig så, utan för att kunna bevisa att det var så när jag flyttade in att inte jag blir av med depositionen och så. Just var det en kille hit och kollade allt och det löser sig fint. 

Sen åkte jag iväg till Westminister för att se Big Ben och London eye. Det var hur häftigt som helst och jag gick omkring i typ en timme och tog bilder ur olika vinklar. Verkligen hur coolt som helst att se allt påriktigt, fastän det nästan kändes som om jag varit där förr när man sett så mycket bilder och film därifrån. Knäpp känsla. Sen tuben hem, en sväng via Sainsbury's och nu är jag hemma. Skulle börja smaska på mina jordgubbar, men sen märkte jag en möglig gubbe där i och flera halv mögliga. SURT!! Får bli ananas bitar då istället! 

Nu ska jag lite möblera om i rummet och packa upp tänkte jag.. Får se hur det här ska gå!
Fler bilder på kommande, Stay tuned!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar