Fredagsmys

Idag tog jag tåget till Westfield White City, heelt onödigt. Westfield i Stratford är verkligen så mycket bättre! Förresten är det ju inte ofta man går och spontanshoppar på Louis Vuitton liksom. Men man lär sig, tog tåget till city och promenerade till den lilla svenska butiken Totally Swedish och köpte lite fredagsmys. Är det bara jag som blir bara lite sur att de har Fazer och Mumin grejer och tar liksom cred för det, hallå the one thing that's ours... Haha jag är lite knäppt patriotisk till mitt kära Finland ibland.

Väl hemma lagade jag taco middag och har spenderat kvällen med Ghost Whisperer. Känner mig lite krasslig och så har jag en visdomstand som bråkar. Inte lätt att bli vis! Så fick bli en hemma kväll med lösgodis och ostbågar. Skönt det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar