Favoriter: Youtubers

Listar mina favvo Youtubers!
Jacksgap, zoella, Joey graceffa, joe sugg, Tyler Oakley, Dan and Phil, food for Louis, Tanya burr, Jim chapman, Troye Sivan, Caspar Lee, Marcus butler, Alfie Deys, Louise, and Fleur!

Vi börjar med:

Zoella

That philosophy is obviously paying off, and on Sunday she picked up her second BBC Teen Award. | How YouTube Star Zoella Became One Of The Most Influential People In BritainToo damn gorgeous!! Zoe Sugg aka Zoella just makes me smile, lovely person

Zoe är en favorit för hon gör fina videor, med bra tips om skönhet på ett roligt sätt. Hon blandar också in galna utmaningar med allvarliga snack om panikångest och skit. Hon känns så äkta och jag vill verkligen vara hennes kompis! Har också sett henne på IRL i ett köpcentrum här nära mig då hon gjorde något framträdande, kul att jag råkade vara där, för visste inte om det innan.

Zoe har precis släppt en bok också som heter Girl Online som jag verkligen vill läsa (blink blink om det är nån som inte köpt julklapp till mig ännu som kanske tänkte göra det men inte visste vad...)

Caspar Lee & Joe Sugg

Caspar Lee & Thatcher Joe

De har skilda kanaler, men skriver om dem på samma gång för de går liksom under samma beskrivning båda två. Dom gör riktigt roliga videor båda två, ofta tillsammans, eller när de gör pranks för varandra. Skitkul båda två!

Ett exempel på deras grejs. Jag skrattar i alla fall ihjäl mej!


Connor we will miss you so much  we're all heartbroken but we totally understand your decision and we want you to be happy with what you do  #onelastgroupvideoI love Connor Franta!!!! Follow me if you love Connor Franta or O2L plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag ÄLSKAR Connor. Har är så sjukt rolig, men gör också en och annan seriös video. 


Clara Henry

Kan ju inte nämna mina favoriter utan att nämna Clara. Ni kanske känner igen henne som hon som pratar om mens? Men hon gör mycket mer än det. Åh vad bra hon är!



ppsst! Klicka på namnet för att komma till dennes kanal!
Och bilderna är alla från Pinterest, klicka på bilden för länk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar