Besvikelser och nya mål

Det största målet i livet nu alltså, att gå in på Poundland och fråga vad en sak kostar


Idag åkte jag och min kompis Elin ner till Croydon. Jag skulle provjobba för en frisör kedja och hon var min modell. Tyvärr passade jag inte deras test. Förstod aldrig varför, för hon sa att jag var duktig men men. När jag läste Yelp recensioner om den firman fick jag en dålig känsla av dem redan innan jag åkte dit. Dessutom var jag tvungen att köpa alla saker jag behövde för testet, vilket ju var väldigt surt när jag nu inte har sådär pengar i överflöd precis. 

Men så är det. Jag har inte hört någonting av intervjun jag var på förra veckan heller, så det blir nog inget mer med det heller. Surt! Jag är så på så himla dåligt humör nu. Men dåliga dagar måste man väl också få ha. Hoppas bara verkligen att jag hittar ett jobb, jag vill verkligen stanna här i London längre. 

Men nu sätter jag jobbsökandet på hyllan för den här dagen. Ska se lite Idol när internet äntligen är någorlunda snabbt och bara vara. Nya friska tag imorgon igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar